2016 انتخابات

Wiki Article

آغاز دور دوم انتخابات در مشهد برای تعیین تکلیف آخرین کرسی

↑ «یک روز پس از «انتخابات» در ایران؛ دلار وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد». صدای آمریکا. ۲۰۲۴-۰۳-۰۲. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۳-۰۴.

بیرجند و اصفهان در نقطه ابتدایی و انتهایی مدار کیفیت هوا

با استناد به نتایج این نظر سنجی، میزان مشارکت در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ در کل کشور ۳۰ درصد خواهد بود. همچنین در استان تهران میزان مشارکت در حدود ۲۲ درصد و در شهر تهران ۱۵ درصد پیش‌بینی شده‌است. در ماه‌های پیشتر میزان مشارکت در کل کشور ۳۶ درصد پیش‌بینی شده بود.[۴۸] نتایج مشخص می‌کند که پیشتر، از هر دو و نیم نفر یک نفر حاضر به پاسخ گویی به سوالات نظرسنجی بود، اما بعداً از هر ۵ نفر یک نفر پاسخگو بود و در حال حاضر نیز از هر ۸ نفر یک نفر حاضر شده در نظرسنجی شرکت کند.[۴۸]

مردم ولایتمدار شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر از صبح امروز برای تعیین نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در شعب اخذ رای حضور یافتند.

کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشند، فقط در همان حوزه می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند.

↑ «مهلت ثبت نام انتخابات مجلس به پایان رسید / ثبت‌نام ۲۴ هزار و ۸۲۹ نفر».

هشدا هواشناسی به ۱۳ استان کشور/هلال‌احمر آماده‌باش شد

یک روز پس از انتخابات در ایران و مشارکت حداقلی مردم در این دوره هر دلار آمریکا در بازار تهران از مرز ۶۰ هزار تومان عبور کرد.[۵۵] ابرام پیلی، معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، روز جمعه ۱۱ اسفند ماه گفت «مردم ایران به خوبی می‌دانند که این انتخابات، صرف نظر از نتایج آن، انتخابات مردمی نیستند؛ و ما هم با آنها هم عقیده‌ایم.

↑ «فهرست نهایی صدای ملت با سرلیستی علی مطهری: با میانه‌روها و بدون چهره روحانی». عصر ایران. ۵ اسفند ۱۴۰۲. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۲۶.

↑ «۲۶ نماینده ردصلاحیت شده مجلس یازدهم سابقه چند دوره حضور در پارلمان انتخابات المانيا را دارند؟ +جدول».

آمادگی ایران برای اعزام کمک به مناطق سیل‌زده افغانستان

فیلم/ دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در اصفهان دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز ‌جمعه در ۳۱۰۰ ‌شعبه آغاز شده است. شکوه حضور مردم اصفهان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به روایت تصویر گروه استان‌ها- مردم سمیرم و لنجان از صبح امروز پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا نماینده اصلح خود را انتخاب ‌کنند.

محمدی ادامه داد: انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد که بر اساس آن اخذ رای، شمارش و تجمیع آرا الکترونیکی خواهد بود.
آژیراک

Report this wiki page