تردمیل

Wiki Article

هنگامی که از یک تردمیل خانگی ارزان‌قیمت صحبت می‌شود، منظورمان این است که نسبت به انواع حرفه‌ای‌تر، امکانات کمتری دارند. این تردمیل‌ها برای مصارف روزانه که در حد پیاده‌روی هستند، مناسب‌تر است.

علاوه‌برآن تنها با چند کلیک می‌توانید فیلترهای لازم مانند وزن، قیمت، توان موتور و ... را اعمال کنید و بهترین نتایج را ببینید. مقایسه قیمت و امکانات تردمیل‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است و نیازی نیست که مشخصات همه تردمیل‌ها را به‌خاطر بسپارید.

توجه : برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از قطع و تناوب برق ، حتماً از محافظ برق با قدرت بالا ( یخچالی ) استفاده نمایید. توجه : دستگاه جهت مصارف خانگی میباشد و جهت بالا بردن طول عمر دستگاه پس از هر ۳۵ دقیقه استفاده ((مداوم)) باید ۱۰ دقیقه خاموش شود تا به دستگاه استراحت داده شود .

انجام این کار به شما کمک می ‌کند تا عضلات بازو و شانه را به شکل صحیح فعال کرده و از تنش در ناحیه گردن جلوگیری کنید.

تردمیل در نوع تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی در بازار عرضه می‌شود و تقسیم بندی باتوجه‌به فاکتور های قدرت موتور، وزن قابل‌تحمل و ... انجام می‌شود. طاهالند بعنوان مرکز فروش تردمیل، سعی کرده است که بهترین و با کیفیت ترین تردمیل ها را مشتریان گرامی عرضه نماید.

فضای موجود در خانه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید تردمیل خانگی، ابعاد تردمیل را با فضای موجود در خانه خودتان مقایسه کنید.

ابعاد و تاشوندگی: ابعاد تردمیل را می توانید در بخش مشخصات کالا ببینید و بر اساس فضای اتاق خود تصمیم بگیرید . یکی از چالش های بسیار از خانواده هایی که میخواهند تردمیل بخرند برخلاف باشگاه که تردمیل همیشه باید باز باشد و یک جای مشخصی داشته باشد ، این است که فضای کافی در اتاق برای قرار دادن تردمیل ندارند و امروزه تردمیل های تاشو گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند چون وقتی تا شوند فضای کمی را درگیر میکنند.

بعد از مشخص‌کردن فضای موردنظر برای تردمیل زمان آن است بررسی کنید که با تردمیل می‌خواهید چه فعالیت ورزشی را انجام دهید.

بله، تردمیل خانگی ممکن است در حین استفاده صدایی تولید کند، اما بسیاری از مدل‌ ها با استفاده از فناوری‌ های جدید و قطعات ضد صدا طراحی شده ‌اند تا سطح صدای تولید شده را کاهش دهند.

کاتالوگ نصب تردمیل راهنمای کارکرد با تردمیل روغن مخصوص تردمیل آچارهای مخصوص نصب تردمیل کارتن بسته بندی بسیار مقاوم

علاوه بر این، با خرید تردمیل خانگی، نیازی به سفر و ترافیک در شهر نخواهید داشت. به جای صرف وقت و انرژی برای رسیدن به باشگاه ورزشی، می‌ توانید به راحتی در منزل خودتان با یک تردمیل حرفه ای خانگی ورزش کنید.

در کنار تردمیل ورزش های دیگری هم وجود دارد که شما می توانید با انجام آنها حسابی به بدن خود برسید و آن را روی فرم بیاورید تا هم سلامتی داشته باشید و همچنین دیگران جذب شما شوند و از بودن در کنار شما لذت ببرند. تنیس زمین خاکی یکی از ورزش های لاکچری و واقعا لوکسی است که شما می توانید با انجام این خرید تردمیل ورزش هم بدن رو فرمی داشته باشید هم پرستیژ خوبی به دست بیاورید و برای شروع نیاز به یک راکت دارید چون معمولا باشگاه های تنیس راکت در اختیار شما قرار نمیدن و اگر هم بدهند کیفیت راکت تقریبا داغانه پس برای خرید راکت تنیس و استارت این ورزش هیجان انگیز با ما همراه باشید.

می‌خواهید یک پیاده‌روی آرام با تردمیل انجام دهید؟ قصد یک دو با سرعت بالا را دارید و یا یک حالت میانه بین این دو در نظر شماست؟ این سؤالات را قبل از خرید تردمیل از خود بپرسید؟ پاسخ آن به شما کمک می‌کند تا لیست بلند بالای انتخاب‌های شما در هنگام خرید تنها به قدرت موتورها محدود شود.

تحرک جزو نیازهای ضروری هر موجود زنده است. اگر به دلیل کارهای روزمره وقت کافی برای پیاده‌ روی حیوان خانگی خودتان ندارید، با استفاده از تردمیل خانگی، می‌ توانید نیاز بدنی سگ به تحرک را برطرف کنید.

Report this wiki page